Polski Angielski
Waluta
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Regulamin

Regulamin

I. INFORMACJE O FIRMIE

Właścicielem sklepu internetowego plomby.sklep oraz nowy.plomby.sklep jest firma Merkat - Krzysztof Kaftański z siedzibą w Kamionkach 62-023 przy ulicy Brylantowej 2, wpisana do Krajowego Rejestru Urzędu Podmiotów Gospodarki Narodowej pod numerem Regon: 300245695, NIP: 782-203-28-28

II. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
 
1. Zamówienia na towary oferowane w Sklepie Internetowym plomby.sklep oraz nowy.plomby.sklep przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.plomby.sklep.pl lub www.nowy.plomby.sklep.pl.
 
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przerw technicznych określonych komunikatem informacyjnym zamieszczonym na stronie sklepu.
 
3. Składanie zamówień na asortymenty oferowane w Sklepie Internetowym plomby.sklep oraz nowy.plomby.sklep możliwe jest po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, zamieszczonego na stronie Sklepu (zakupy przez rejestrację) albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających realizację zamówienia (zakupy bez rejestracji).
 
4. Klient Sklepu Internetowego plomby.sklep oraz nowy.plomby.sklep składa wiążącą ofertę nabycia towarów po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie internetowej Sklepu plomby.sklep.pl lub nowy.plomby.sklep.pl tj. po zaakceptowaniu „Regulaminu sklepu plomby.sklep.pl”, poprzez kliknięcie na przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”.
 
5. Zakupione towary wysyłane są pod adres dostawy wskazany w formularzu zamówień w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem, bądź 1-2 dni roboczych od dnia zaksięgowania należnej wpłaty w przypadku płatności kartą bądź przelewem. Czas dostarczenia przesyłki za pośrednictwem kuriera do 2 dni roboczych liczonych od dnia wysłania paczki przez Sklep Internetowy plomby.sklep.pl lub nowy.plomby.sklep.pl
 
6. W sytuacji braków magazynowych spowodowanych chwilową niedostępnością wybranego Towaru Sklep Internetowy plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszej realizacji zamówienia. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedpłaty, kwota za niezrealizowaną część zamówienia zostanie niezwłocznie zwrócona Zamawiającemu na wskazany przez niego rachunek bankowy.
 
7. Dokumentem potwierdzającym zakup jest faktura VAT dołączona do przesyłki. Faktura VAT jest obowiązkowa ze względu na charakter sprzedawanego towaru.
 
8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży/przedsprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje w kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
 
9. Przyjęcie przez Sklep Internetowy plomby.sklep.pl lub nowy.plomby.sklep złożonego zamówienia zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres zamieszczony w formularzu zamówienia. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep Internetowy plomby.sklep.pl lub nowy.plomby.sklep na adres e-mail Zamawiającego wskazany w formularzu, przy czym Sklep Internetowy plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane lub nieistniejące dane teleadresowe Zamawiającego.
 
10. Zamawiający może wprowadzić ewentualne korekty do złożonego zamówienia w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Biura Obsługi Klienta Sklepu Internetowego plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep pod numerem telefonu (61) 22-11-935 lub (61) 22-15-935 (w godzinach pracy pn. - pt. godz. 8.00-16.00) lub poprzez e-mail info@merkat.pl wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
 
11. Zamówienia realizowane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej. W przypadku wysyłki towaru poza teren Rzeczpospolitej Polski mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty za transport.

III. CENY
 
1. Prezentowany katalog towarów oraz zamieszczone na stronach sklepu ceny (cenniki) są jedynie zaproszeniem do składania ofert (zawarcia umowy) w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, mają jedynie charakter informacyjny.
 
2. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym plomby.sklep oraz nowy.plomby.sklep są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i nie zawierają podatku VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
 
3. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.
 
4. Informacja o całkowitej wartości zamówienia dostępna jest już w koszyku, po wybraniu opcji dostawy i płatności. Wiążącą dla klienta wartością zamówienia, jest ta znajdująca się na etapie POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA, poprzez kliknięcie w przycisk „Złóż zamówienie i zapłać”. Obie kwoty są jednakowe o ile Zamawiający nie dokonał w międzyczasie zmian produktów znajdujących się w koszyku.

IV. WARUNKI PŁATNOŚCI I WYSYŁKI TOWARU
 
1. Dopuszczalne formy płatności za zamówiony towar w Sklepie Internetowym plomby.sklep oraz nowy.plomby.sklep obejmują:
 
- płatność za pobraniem
- przedpłatę na konto w formie przelewu elektronicznego za pośrednictwem systemu Przelewy24
- przedpłatę na konto kartą kredytową lub płatniczą za pośrednictwem systemu Przelewy24
- płatność bezpośrednio na konto Sklepu Internetowego plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep:

D
ane do przelwu:
Markat - Krzysztof Kaftański
Os. Rzeczypospolitej 1/35
61-397 Poznań
BRE Bank S.A. 13 1140 2004 0000 3202 4138 3076
 
2. Dokonywanie płatności przez Zamawiającego w Sklepie Internetowym plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep za pośrednictwem Systemu Przlewy24., właściciela serwisu www.przelewy24.pl, realizowana jest w zależności od wyboru typu płatności. Może się to odbywać poprzez płatność kartą kredytową lub płatniczą albo przez realizację przelewu elektronicznego. Przyjęcie zamówienia do realizacji i wysyłka towaru przez sklep może się odbyć wyłącznie po potwierdzeniu autoryzacji transakcji przez operatora rozliczającego ten typ płatności.
 
3. W przypadku braku wpływu należności na konto wskazane w trakcie realizacji płatności za zamówienie (dotyczy przedpłaty za pomocą przelewu elektronicznego lub płatności kartą płatniczą za pośrednictwem Systemu Przelewy24 bądź wpłaty na konto Sklepu Internetowego plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep), zamówienie zostanie anulowane po 5 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia, o czym Zamawiający zostanie poinformowany e-mailem.
 
4. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub DPD na adres dostawy wskazany w formularzu. Zamawiający dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia.
 
5. Koszt dostawy towaru został określony w tabeli kosztów.
 
6. Zamawiający, który w przeszłości nie podjął przesyłki w terminie lub odmówił przyjęcia przesyłki może być, przy realizacji kolejnego zamówienia, zobowiązany przez biuro obsługi sklepu plomby.sklep lub plomby.sklep.pl do uiszczenia opłaty z góry tj. przedpłaty na konto.
 
7. Prosimy aby w sytuacji odbioru przesyłki sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie zewnętrzne przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, prosimy nie przyjmować przesyłki, a jako powód podać „uszkodzenie opakowania zewnętrznego” oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta Sklepu Internetowego plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep w celu wyjaśnienia sprawy.

V. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
 
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
 
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Merkat - Krzysztof Kaftński Sklep Internetowy plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep ul. Brylantowa 2, 62-023 Kamionki; telefon (61) 22-11-935 lub (61) 22-15-936, e-mail: info@merkat.pl; o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
 
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
5. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
 
6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia towaru), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
 
7. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat z tym zwrotem.
 
8. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
9. Proszę odesłać nam towar na adres: Merkat- Krzysztof Kaftański ul. Brylantowa 2, 62-023 Kamionki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

10. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
 
11. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

12. Prosimy o dołączenie do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu towarów (faktura VAT), pomoże nam to w szybszej realizacji Państwa zgłoszenia.
 
13. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży należy kierować do Biura Obsługi Klienta plomby.sklepl lub nowy.plomby.sklep:

e-mailem: info@merkat.pl
lub za pośrednictwem poczty na adres:
Merkat - Krzysztof Kaftański
ul. Brylantowa 2
62-023 Kamionki
Z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”
bądź dzwoniąc pod numer (61) 22-11-935 lub (61) 22-15-935, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00 (z telefonu stacjonarnego, telefonu komórkowego – opłata według taryfy danego operatora).

VI. REKLAMACJE
 
1. Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.
 
2. Sklep internetowy plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep jest zobowiązany sprzedać i dostarczyć Klientowi Towar bez wad fizycznych i prawnych.
 
3. Wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową sprzedaży. W szczególności Towar jest niezgodny z umową sprzedaży jeżeli:
 
- Towar nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności przeznaczenia;
- Towar nie ma właściwości, o których Sklep Internetowy plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep zapewniał;
- Towar został klientowi wydany w stanie niezupełnym.
 
4. Towar sprzedany ma wadę prawną, jeżeli stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
 
5. W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
 
6. Towar reklamowany należy odesłać na adres:
Merkat - Krzysztof Kaftański
ul. Brylantowa 2
62-023 Kamionki
z dopiskiem: „Reklamacja”

 
7. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Internetowy plomby.sklep lub nowy.plomby.sklep przesyłki z towarem.
 
8. Prosimy o dołączenie do odsyłanego towaru dowód zakupu towaru (fakturę).
 
9. Reklamacja realizowana jest na podstawie wypełnionego przez Zamawiającego zgłoszenia reklamacji.
 
10. Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
 
11. Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień wyświetlania, czy parametrów monitora Zamawiającego.
 
12. Koszty związane z odesłaniem towaru, zostaną zwrócone po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji oraz przesłaniu potwierdzenia dokonania opłaty za wysyłkę paczki.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Czas przetwarzania strony: 0.64 sekund. zużycie pamięci: 2.84MB